Cargando…

The new science of marketing : state-of-the-art tools for anticipating and tracking the market forces that will shape your company's future

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Rao, Vithala R.
Otros Autores: Steckel, Joel H (, coaut.)
Formato: Libro
Publicado: Chicago, Ill. : Irwin, c1995
Materias:

MARC

LEADER 00000nam a22000007a 4500
001 SBUV015846
006 a 000 0
008 991106s1995 000 0 d
020 |a 1557385394 
035 |a (Sirsi) i9781557385390 
035 |a (Sirsi) SBUV015846 
040 |a www 
050 4 |a HF5415  |b R36 
100 |a Rao, Vithala R. 
245 4 |a The new science of marketing  |b : state-of-the-art tools for anticipating and tracking the market forces that will shape your company's future  |c / Vithala R. Rao, Joel H. Steckel 
260 |a Chicago, Ill.  |b : Irwin,  |c c1995 
300 |a xi, 350 p  |b : il  |c ; 24 cm. 
500 |a Incluye bibliografías 
650 4 |a Mercadotecnia 
700 |a Steckel, Joel H  |e , coaut. 
740 |a State-of-the-art tools for anticipating and tracking the market forces that will shape your compny's future 
596 |a 64 
942 |c CONSULTA 
999 |c 67211  |d 67211