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Communicating with customers : service approaches, ethics and impact

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ford, Wendy S. Zabava
Formato: Libro
Publicado: Cresskill, N. J. : Hampton Press, c1998
Colección:The Hampton Press communication series. Communication and social organization
Materias:

MARC

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100 1 |a Ford, Wendy S. Zabava.  |9 401238 
245 0 |a Communicating with customers  |b : service approaches, ethics and impact 
260 |a Cresskill, N. J.  |b : Hampton Press,  |c c1998 
300 |a xiii, 175 p  |c ; 23 cm. 
490 0 |a The Hampton Press communication series.  |a Communication and social organization 
500 |a Bibliografía: p. 141-153 
650 4 |a Servicios al cliente. 
650 4 |a Relaciones con los clientes.  |9 4792 
650 7 |a Comunicación en administración  |9 2171 
596 |a 64 
942 |c CONSULTA 
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