Cargando…

Designing 3D graphics : how to create real-time 3D models for games and virtual reality

Detalles Bibliográficos
Autor principal: White, Josh
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York : Wiley, c1996.
Materias:

MARC

LEADER 00000nam a2200000Ia 4500
001 SBUV033640
006 a 000 0
008 991107s1996 nyua 000 0 eng d
020 |a 0471149268 
035 |a (Sirsi) i9780471149262 
035 |a (Sirsi) SBUV033640 
040 |a DLC  |d UV# 
050 4 |a T385  |b W54 
082 4 |a 006.6 
100 1 |a White, Josh  |9 407076 
245 1 0 |a Designing 3D graphics  |b : how to create real-time 3D models for games and virtual reality  |c / Josh White. 
260 |a New York  |b : Wiley,  |c c1996. 
300 |a xv, 383 p.  |b : il.  |c ; 24 cm.  |e + (1 disco compacto (4 3/4 plg.). 
650 4 |9 356930  |a Gráficos por computadora 
650 4 |a Sistemas de despliegue tridimencional 
650 4 |a Procesamiento de datos en tiempo real.  |9 358777 
596 |a 64 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 68655  |d 68655