Cargando…

Teaching the moderately and severely handicapped : curriculum objectives, strategies, and activities

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Bender, Michael, 1943-
Otros Autores: Valletutti, Peter J. (coaut.)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Baltimore, Md. : University Park Press, c1976.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
008 001116s1976 mdua b 000 0 eng d
020 |a 0839108699 
035 |a (Sirsi) i9780839108696 
040 |a DLC  |U V# 
050 4 |a LC4015  |b B46 
082 4 |a 371.9 
100 1 |a Bender, Michael,  |d 1943- 
245 1 0 |a Teaching the moderately and severely handicapped  |b : curriculum objectives, strategies, and activities  |c / Michael Bender, Peter J. Valletutti. 
260 |a Baltimore, Md.  |b : University Park Press,  |c c1976. 
300 |a v.  |b . il.  |c ; 23 cm. 
500 |a vols. 2-3 by M. Bender, P. J. Valletutti, and R. Bender. 
504 |a Incluye bibliografías. 
505 1 |t v. 1. Behavior, self-care, and motor skill --  |t v.2. Communication, socialization, safety, and leisure time skills --  |t v. 3. Functional academics for the mildly and moderately handicapped. 
650 4 |a Educación de niños con discapacidad 
700 1 2 |a Valletutti, Peter J.,  |e coaut. 
596 |a 30 
942 |c LIBRO 
999 |c 83847  |d 83847