Cargando…
Marketing analysis of the web-based commercialization of television audiovisual files: opportunities and implications
This paper describes and analyzes the central aspects to consider when marketing audiovisual information stored in television archives, including technical issues and ethical problem surrounding the legality of their sale. Special attention is afforded to documentation issues, the differences that m...
Autores principales: | León-Moreno, José Antonio, Caldera Serrano, Jorge |
---|---|
Formato: | Online Artículo |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Instituto de Investigaciones Bibliotecológicas y de la Información
2010
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://rev-ib.unam.mx/ib/index.php/ib/article/view/27461 https://dx.doi.org/10.22201/iibi.0187358xp.2010.52.27461 |
Ejemplares similares
-
Cambios en los métodos de selección documental en los sistemas de información digital en las televisiones
por: Caldera Serrano, Jorge, et al.
Publicado: (2013) -
Current condition of audiovisual collections and Web-access of major television stations of the Republic of Ecuador
por: Caldera-Serrano, Jorge, et al.
Publicado: (2017) -
Comunicación audiovisual y educación
por: Baldelli, Pio
Publicado: (1967) -
Guía a la realización audiovisual para la escuela
por: Oppedisano, Roque
Publicado: (1975) -
From document to digital object
por: MIRELES CÁRDENAS, CELIA
Publicado: (2003)