Cargando…
Peter Hernon y Ellen Altman. Assessing service quality: satisfying the expectations of library customers
Peter Hernon y Ellen Altman. Assessing service quality: satisfying the expectations of library customers
Autor principal: | AÑORVE GUILLÉN, MARTHA ALICIA |
---|---|
Formato: | Online Artículo |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Instituto de Investigaciones Bibliotecológicas y de la Información
2001
|
Acceso en línea: | http://rev-ib.unam.mx/ib/index.php/ib/article/view/3960 https://dx.doi.org/10.22201/iibi.0187358xp.2001.30.3960 |
Ejemplares similares
-
Assessing service quality: satisfying the expectations of library customers
por: Hernon, Peter, et al.
Publicado: (2015) -
Assessing service quality: satisfying the expectations of library customers
por: Hernon, Peter, et al.
Publicado: (1998) -
Library formation in Mexico: 1924, an integral proposal within the modern library
por: AÑORVE GUILLÉN, MARTHA ALICIA
Publicado: (2004) -
Educación bibliotecológia en los Estados Unidos: The Library School of The New York Public Library
por: AÑORVE GUILLÉN, MARTHA ALICIA
Publicado: (2008) -
Juana Manrique de Lara's proposals to Vasconcelo's library science policy
por: AÑORVE GUILLÉN, MARTHA ALICIA
Publicado: (2006)