Cargando…
Establishing Singapore as the Events and Entertainment Capital of Asia: Strategic Brand Diversification
Autores principales: | Foley, M., McPherson, G., McGillivray, D. |
---|---|
Formato: | Online Artículo Texto |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
2009
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7151847/ http://dx.doi.org/10.1016/B978-0-08-045100-8.00004-1 |
Ejemplares similares
-
Branded entertainment : cuando el branded content se convierte en entretenimiento /
por: Aguilera Gamoneda, Joaquín de
Publicado: (2016) -
Editorial: Foregrounding a rights-based agenda for sport events
por: McGillivray, David, et al.
Publicado: (2023) -
Embedding Child Rights Principles and Practises in Mega Sport Event Planning
por: Aina, Oluwaseyi, et al.
Publicado: (2021) -
Establishing a Cancer Genetics Programme in Asia - the Singapore Experience
por: Chieng, Wei-Shieng, et al.
Publicado: (2006) -
Diversification, Branding, and Performance of Professional Service
Firms
por: Castaldi, Carolina, et al.
Publicado: (2018)