Cargando…
Postdigital Brave New World and Its Educational Implications
Autor principal: | Mañero, Julia |
---|---|
Formato: | Online Artículo Texto |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Springer International Publishing
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7200097/ http://dx.doi.org/10.1007/s42438-020-00129-0 |
Ejemplares similares
-
Theories of Postdigital Heterogeneity: Implications for Research on Education and Datafication
por: Macgilchrist, Felicitas
Publicado: (2021) -
Educational Futures and Postdigital Science
por: Kupferman, David W.
Publicado: (2021) -
In Pursuit of an ‘Ethos of Community’: Postdigital Education in the Age of Covid-19
por: Green, Benjamin
Publicado: (2020) -
Brave New World
por: Swartz, Martha K.
Publicado: (2020) -
Brave new world
por: Huxley, Aldous, 1894-1963
Publicado: (1977)