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Die chirurgische Therapie der benignen Prostataobstruktion (BPO) beim antikoagulierten Patienten: eine Übersichtsarbeit über die Blutungsrisiken etablierter Techniken

BACKGROUND: In an aging society an increase of benign prostatic obstruction (BPO) requiring treatment is to be expected and the proportion of patients with cardiovascular comorbidities under anticoagulation is also increasing. As the operative treatment of BPO can be problematic, the hemostatic effe...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores principales: Deininger, S., Herrmann, T., Schönburg, S., Törzsök, P., Kunit, T., Lusuardi, L.
Formato: Online Artículo Texto
Lenguaje:English
Publicado: Springer Medizin 2020
Materias:
Acceso en línea:https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7546975/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/32930822
http://dx.doi.org/10.1007/s00120-020-01319-1
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author Deininger, S.
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