Cargando…
Pedagogical Considerations for Designing Automated Grouping Systems: the Case of the Parabola
This article queries how learning analytics systems can support content-specific group formation to develop students’ thinking about a specific mathematical concept. Automated group formation requires identifying personal characteristics, designing tasks to probe students’ perceptions, and grouping...
Autores principales: | Abdu, Rotem, Olsher, Shai, Yerushalmy, Michal |
---|---|
Formato: | Online Artículo Texto |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Springer International Publishing
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8457034/ http://dx.doi.org/10.1007/s40751-021-00095-7 |
Ejemplares similares
-
Parábolas
por: Guyau, Juan María
Publicado: (1946) -
Parábolas del viento /
por: Calderón, Isaura
Publicado: (1970) -
Parábolas del silencio /
por: Parra, Eduardo Antonio
Publicado: (2006) -
Parábolas, aforismos y comparaciones /
por: Schopenhauer, Arthur, 1788-1860
Publicado: (1995) -
Pruebas y tres parábolas
por: Steiner, George, 1929-2020