Cargando…
Editorial: Gender Differentials in Times of COVID-19
Autores principales: | Belot, Michèle, Müller, Stephan, Rau, Holger A., Schwieren, Christiane |
---|---|
Formato: | Online Artículo Texto |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Frontiers Media S.A.
2022
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9169415/ https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/35677123 http://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2022.901087 |
Ejemplares similares
-
Gender Bias in the Evaluation of Teaching Materials
por: Özgümüs, Asri, et al.
Publicado: (2020) -
Editorial: Gender and wellbeing
por: Díaz, Amelia, et al.
Publicado: (2022) -
Editorial: Learning identities in times of COVID-19
por: Juklová, Kateřina, et al.
Publicado: (2023) -
Editorial: Language, Cognition, and Gender
por: Garnham, Alan, et al.
Publicado: (2016) -
Editorial: Creativity and Innovation in Times of Crisis (COVID-19)
por: Tang, Min, et al.
Publicado: (2022)