Cargando…

The disturbed child recognition and psychoeducational therapy in the classroom

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Berkowitz, Pearl H.
Otros Autores: Rothman, Esther P.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York New York University Press 1965,c1960
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm14021115
003 OCoLC
005 20150815134153.0
008 020719s19651960nyu 000 0 eng d
010 |a  69008118 
035 |a (Sirsi) a337332 
040 |a DLC  |c UPM  |d OCL  |d UV# 
050 4 |a RJ499  |b B474 
100 1 |a Berkowitz, Pearl H.  |9 389528 
245 1 4 |a The disturbed child  |b recognition and psychoeducational therapy in the classroom  |c  Pearl H. Berkowitz y Esther P. Rothman 
260 |a New York  |b New York University Press  |c 1965,c1960 
300 |a vii,204p.  |b il.  |c 23cm. 
650 4 |a Psiquiatría  |x Niños. 
650 4 |a Niños  |x Estudio de casos. 
700 1 |a Rothman, Esther P. 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
596 |a 25 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 132659  |d 132659