Cargando…

Analysis of customer satisfaction data : a comprehensive guide to multivariate statistical analysis in customer satisfaction, loyalty, and service quality research /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Allen, Danica R., 1959-
Otros Autores: Rao, T. R. (Tanniru R.), 1940-
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Milwaukee, Wisconsin : ASQ Quality Press, 2000.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000Ia 4500
008 021028s2000 wiua b 001 0 eng d
020 |a 0873894537 
020 |a 9780873894531 
035 |a (Sirsi) i9780873894531 
040 |a DLC  |c DLC  |d UV# 
050 0 4 |a HF5415.335  |b A44 
100 1 |a Allen, Danica R.,  |d 1959- 
245 1 0 |a Analysis of customer satisfaction data :  |b a comprehensive guide to multivariate statistical analysis in customer satisfaction, loyalty, and service quality research /  |c Derek R. Allen, T.R. Rao. 
260 |a Milwaukee, Wisconsin :  |b ASQ Quality Press,  |c 2000. 
300 |a xvii, 243 p. :  |b il. ;  |c 24 cm. 
500 |a Glosario: p. 215-229. 
504 |a Incluye bibliografía (p. 231-234) e índice. 
650 4 |a Satisfacción del consumidor  |x Métodos estadísticos. 
700 1 |a Rao, T. R.  |q (Tanniru R.),  |d 1940- 
902 |a DGBUV 
596 |a 14 
942 |c LIBRO 
999 |c 140424  |d 140424