Cargando…
Analysis of customer satisfaction data : a comprehensive guide to multivariate statistical analysis in customer satisfaction, loyalty, and service quality research /
Autor principal: | Allen, Danica R., 1959- |
---|---|
Otros Autores: | Rao, T. R. (Tanniru R.), 1940- |
Formato: | Libro |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Milwaukee, Wisconsin :
ASQ Quality Press,
2000.
|
Materias: |
Ejemplares similares
-
Measuring customer satisfaction : survey design, use, and statistical analysis methods
por: Hayes, Bob E., 1963-
Publicado: (1998) -
Cómo medir la satisfacción del cliente : diseño de encuestas, uso y métodos de análisis estadístico
por: Hayes, Bob E., 1963-
Publicado: (1999) -
World-class customer satisfaction
por: Barsky, Jonathan D.
Publicado: (1995) -
Total customer satisfaction : satisfacción y deleite total de los clientes /
por: Rico, Rubén Roberto
Publicado: (1997) -
Customer loyalty : how to earn it, how to keep it
por: Griffin, Jill
Publicado: (1995)