Cargando…

Models and metaphors in language teacher training : loop input and other strategies /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Woodward, Tessa
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 1991.
Colección:Cambridge teacher training and development
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm21197665
003 UV#
005 20151001182159.0
008 030312s1991 enka 00 0 eng d
020 |a 0521374189 
020 |a 0521377730 
040 |a DLC  |c DLC  |d UKM  |d UV# 
050 4 |a P53.85  |b W66 M6 
082 0 0 |a 418.007  |2 20 
100 1 |a Woodward, Tessa 
245 1 0 |a Models and metaphors in language teacher training :  |b loop input and other strategies /  |c Tessa Woodward. 
260 |a Cambridge ;  |a New York :  |b Cambridge University Press,  |c 1991. 
300 |a vii, 247 p. :  |b il. ;  |c 24 cm. 
490 0 0 |a Cambridge teacher training and development 
504 |a Bibliografía: p. 240-243. 
650 4 |a Inglés  |x Estudio y enseñanza. 
650 4 |a Formación profesional de maestros. 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DBUV 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 148179  |d 148179