Cargando…

A comparative study of two approaches to the teaching of reading in the national language Modiano Nancy.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Modiano, Nancy
Autor Corporativo: New York University. School of Education
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York : New York University, School of Education, 1966.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm00897295
003 OCoLC
005 20150815140151.0
008 040518s1966 nyuac b 000 0 eng d
035 |a (Sirsi) a378829 
040 |a DLC  |c DLC  |d UV# 
050 4 |a PC4068.M4  |b M62 
082 0 0 |a 460.7 
100 1 |a Modiano, Nancy.  |9 410398 
245 1 2 |a A comparative study of two approaches to the teaching of reading in the national language  |b Modiano Nancy. 
260 |a New York  |b : New York University, School of Education,  |c 1966. 
300 |a viii, 164 l.  |b : ilus., maps.  |c ; 28 cm. 
500 |a Cooperative Research Project no. S-237. Proposal no. 5-443-64. Research supported by the Cooperative Research Program, U.S. Office of Education. 
504 |a Bibliografía p 114-138 
590 |a Colec. Gonzálo Aguirre Beltrán. 
590 |a XIA010005727 
650 4 |a Educación bilingue  |z México  |z Chiapas. 
650 4 |a Lenguaje y lenguas  |x Técnicas  |z Mexico  |z Chiapas. 
710 2 |a New York University.  |b School of Education. 
596 |a 17 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 167013  |d 167013