Saltar al contenido
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Lenguaje
Todos los Campos
Título
Autor
Materia
Número de Clasificación
ISBN/ISSN
Etiqueta
Buscar
Avanzado
The impact of two pre-reading...
Citar
Imprimir
Exportar Registro
Exportar a RefWorks
Exportar a EndNoteWeb
Exportar a EndNote
Enlace Permanente
Cargando…
The impact of two pre-reading techniques in helping EFL students overcome reading comprehension limitations :a case study/
Detalles Bibliográficos
Autor principal:
Soto Hernández, Karla Lizette
Formato:
Tesis
Libro
Lenguaje:
Spanish
Publicado:
Xalapa, Ver., :
[s.n.],
2012.
Materias:
Idiomas.
Existencias
Descripción
Ejemplares similares
Vista Equipo
Descripción
Descripción Física:
63 p.: il.; 28 cm.
Ejemplares similares
Promoting extensive reading in an EFL class : an action research project/
por: Varona archer, Aurora
Publicado: (2012)
EFL students'perceptions concerning the use of internet in EFL classes/
por: Robles García, Uzziel
Publicado: (2012)
Grammar in reading comprehension classes at the language center Xalapa: students and teachers' perceptions/
por: Balderas Espíndola, Ana Lilia
Publicado: (2009)
Students'perceptions of the teacher?s role in the EFL Classroom/
por: Hernández Arroyo, Linda Karenn
Publicado: (2011)
Communication strategies in two typos of interaction arrangements of pre-intermediate EFL students :a caso study at the English Language Faculty at the University of Veracruz/
por: Montoya Pérez, María de Jesús
Publicado: (2013)