Cargando…

The impact of two pre-reading techniques in helping EFL students overcome reading comprehension limitations :a case study/

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Soto Hernández, Karla Lizette
Formato: Tesis Libro
Lenguaje:Spanish
Publicado: Xalapa, Ver., : [s.n.], 2012.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
008 121022s2012 mx a 000 0 spa u
035 |a (Sirsi) a492670 
040 |a UV#  |b spa  |d UV# 
084 |a ID230 
100 1 |a Soto Hernández, Karla Lizette 
245 1 0 |a The impact of two pre-reading techniques in helping EFL students overcome reading comprehension limitations  |b :a case study/  |c Karla Lizette Soto Hernández. 
260 |a Xalapa, Ver., :  |b [s.n.],  |c 2012. 
300 |a 63 p.:  |b il.;  |c 28 cm. 
502 |a Tesis (Licenciatura en Lengua Inglesa) -- Universidad Veracruzana. 
653 |a Idiomas. 
596 |a 2 
942 |c TESIS 
999 |c 260335  |d 260335