Cargando…

The implicit models of reading and the facors thay may affect the presence of these models in students of the english ba of the school of languages U. V. /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Vázquez Díaz, Paula Patricia
Otros Autores: Ricardez López, Diana (autor), Busseniers Elsen, Paula (Director)
Formato: Tesis Libro
Lenguaje:Spanish
Publicado: Xalapa, Veracruz : Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas, 2012.
Acceso en línea:https://www.uv.mx/bvirtual/repositorio-institucional/repositorio-institucional/

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
003 UV#
005 20180219181759.0
008 121024s2012 mx a 000 0 spa d
999 |c 260439  |d 260439 
040 |a UV#  |b spa  |d UV#  |c UV# 
084 |a ID238 
100 1 |a Vázquez Díaz, Paula Patricia 
245 1 0 |a The implicit models of reading and the facors thay may affect the presence of these models in students of the english ba of the school of languages U. V.  |c Paula Patricia Vázquez Díaz, Diana Rosy Ricardez López ; director, Paula Busseniers Elsen  |b  / 
264 1 |a Xalapa, Veracruz :  |b Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,  |c 2012. 
300 |a 47 hojas ;  |c 22 cm. 
502 |a Trabajo recepcional (Licenciatura en Lengua Inglesa) -- Universidad Veracruzana, 2012. 
530 |a También disponible en el Repositorio Institucional UV 
690 |a Inglés 
700 1 |a Ricardez López, Diana  |e autor 
700 1 |a Busseniers Elsen, Paula  |e director 
856 1 4 |u https://www.uv.mx/bvirtual/repositorio-institucional/repositorio-institucional/ 
942 |c TESIS  |6 _