Cargando…

Designing critical literacy education through critical discourse analysis : pedagogical and research tools for teacher researchers

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Rogers, Rebecca (Rebecca L.) 1959- (autor)
Otros Autores: Mosley Wetzel, Melissa (autor)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York ; Routledge, 2014.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 17565526
003 UV#
005 20220620145533.0
008 171122s2014 nyua b 001 0 eng d
999 |c 315433  |d 315432 
010 |a  2012047534 
020 |a 9780415810593   |q (tapa dura) 
020 |a 9780415810616   |q (rústica) 
020 |z 9780203070864   |q (ebook) 
040 |a DLC  |b spa  |c DLC  |e rda  |d UV# 
043 |a n-us--- 
050 4 |a P302  |b R63 2014 
082 0 4 |a 401.41  |2 345 
100 1 |a Rogers, Rebecca  |q (Rebecca L.)  |d 1959-  |e autor 
245 1 0 |a Designing critical literacy education through critical discourse analysis :  |b pedagogical and research tools for teacher researchers  |c / Rebecca Rogers, professor ; Melissa Mosley Wetzel, Associate Professor. 
264 1 |a New York ;  |b Routledge,  |c 2014. 
264 4 |c ©2014. 
300 |a xii, 173 páginas :  |b ilustraciones ;  |c 23 cm 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin medio  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
504 |a Incluye bibliografía (páginas [159]-170) e índice. 
505 0 |a Designing critical literacy education through critical discourse analysis -- Inside the design of our teaching and research -- Narrating literacy, identity and culture: narrative analysis -- Inquiry into linguistic diversity: discourse analysis -- Developing racial literacy: critical discourse analysis -- Performing literacy: multimodal discourse analysis. 
650 7 |a Análisis del discurso  |9 2635 
650 7 |a Alfabetización (Educación)  |x Estudio y enseñanza  |9 358130 
700 1 |a Mosley Wetzel, Melissa,  |e autor 
942 |c LIBRO  |2 lcc