Cargando…

The use of some cognitive and metacognitive strategies to improve vocabulary and coherence in written compositions at a basic level (MEIF English I autonomous learners): /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Cabrera Villano, Susan (autor)
Otros Autores: Mata Vicencio, Tito (Director), Busseniers, Paula (lector)
Formato: Tesis Electrónico eBook
Lenguaje:English
Publicado: Xalapa, Veracruz: Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas, 2013.

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 i 4500
003 UV#
005 20210930141059.0
008 180517s2013 m |||||q||d| eng d
999 |c 320772  |d 320771 
040 |a UV#  |b spa  |c UV# 
090 |a ID0398 
100 1 |a Cabrera Villano, Susan  |e autor 
245 1 0 |a The use of some cognitive and metacognitive strategies to improve vocabulary and coherence in written compositions at a basic level (MEIF English I autonomous learners):  |b  /  |c Susan Cabrera Villano 
264 1 |a Xalapa, Veracruz:  |b Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,  |c 2013. 
300 |a 1 disco compacto;  |e 4 3/4 pulgadas. 
502 |a Tesis (Maestría en la Enseñanza del Inglés) - Universidad Veracruzana, 2013. 
690 |a Idiomas 
700 1 |a Mata Vicencio, Tito  |e director 
700 1 |a Busseniers, Paula  |e lector 
942 |c ELECTRO