Cargando…

Students’ perceptions of Assessment Congruence in Relation to their Teaching-Learning processes in their English courses at a BA in English : /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Arrieta Martínez, Alejandrina (autor)
Otros Autores: Núñez Mercado, Patricia (directora), Narváez Trejo, Oscar Manuel (co-director)
Formato: Tesis Electrónico eBook
Lenguaje:English
Publicado: Xalapa, Veracruz: Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas, 2017.
Acceso en línea:Repositorio institucional.

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 i 4500
003 UV#
005 20211025140709.0
008 180528s2017 m |||||q||d| eng d
999 |c 321606  |d 321605 
040 |a UV#  |b spa  |c UV# 
090 |a ID0641 
100 1 |a Arrieta Martínez, Alejandrina  |e autor 
245 1 0 |a  Students’ perceptions of Assessment Congruence in Relation to their Teaching-Learning processes in their English courses at a BA in English :  |b  /  |c Alejandrina Arrieta Martínez 
264 1 |a Xalapa, Veracruz:  |b Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,  |c 2017. 
300 |a 1 disco compacto;  |e 4 3/4 pulgadas. 
502 |a Tesis (Licenciatura en Lengua Inglesa) - Universidad Veracruzana, 2017. 
530 |a Tambien disponible en el Repositorio institucional. 
690 |a Idiomas 
700 1 |a Núñez Mercado, Patricia  |e directora 
700 1 |a Narváez Trejo, Oscar Manuel  |e co-director 
856 4 2 |u https://www.uv.mx/bvirtual/repositorio-institucional/repositorio-institucional   |z Repositorio institucional. 
942 |c ELECTRO