Cargando…

Students’ perceptions toward teachers’ feedback on writing in an english BA program. /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Hurtado de Mendoza Cerdán, Santiago (autor)
Otros Autores: Busseniers Elsen, Paula Maria Monique (Director), Estrada Sánchez, Gabriela Guadalupe (lector), Alarcón González, José Fernando (lector)
Formato: Tesis Electrónico eBook
Lenguaje:English
Publicado: Xalapa, veracruz: Universidad Veracruzana, Facultad de idiomas. 2018.

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 i 4500
003 UV#
005 20181019132008.0
008 181019s2018 mx |||||q||d| eng d
999 |c 327160  |d 327159 
040 |a UV#  |b spa  |c UV# 
090 |a ID0953 
100 1 |a Hurtado de Mendoza Cerdán, Santiago  |e autor 
245 1 0 |a Students’ perceptions toward teachers’ feedback on writing in an english BA program.  |b /  |c Santiago Hurtado de Mendoza Cerdán, autor 
264 1 |a Xalapa, veracruz:  |b Universidad Veracruzana, Facultad de idiomas.  |c 2018. 
300 |a 1 disco compacto;  |e 4 3/4 pulgadas. 
502 |a Tesis (Licenciado Lengua Inglesa) - Universidad Veracruzana, 2018. 
690 |a Idiomas 
700 1 |a Busseniers Elsen, Paula Maria Monique  |e director 
700 1 |a Estrada Sánchez, Gabriela Guadalupe  |e lector 
700 1 |a Alarcón González, José Fernando  |e lector 
942 |c TESISCD  |6 _