Cargando…

Second language writing /

"Authoritative and accessible, this book introduces the theory and practice of teaching writing to students of EFL/ESL learners. While assuming no specialist knowledge, Ken Hyland systematically sets out the key issues of course design, lesson planning, texts and materials, tasks, feedback and...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Hyland, Ken (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Cambridge, United Kingdom ; New York, NY : Cambridge University Press, 2019.
Edición:Second edition.
Materias:

Centro de Autoacceso Orizaba - FONDO 131

Detalle de Existencias desde Centro de Autoacceso Orizaba - FONDO 131
Copia 2021/10525 Disponible Hacer reserva
Notas:
  • MEII
Copia 2020/03041 Disponible Hacer reserva
Notas:
  • MEII

Centro de Autoacceso Coatzacoalcos - P14626 PFCE-2019-28-01-111

Detalle de Existencias desde Centro de Autoacceso Coatzacoalcos - P14626 PFCE-2019-28-01-111
Copia 2019/14803 Disponible Hacer reserva
Notas:
  • CEICO