Cargando…

Performance breakthroughs for adolescents with learning disabilities or ADD : how to help students succeed in the regular education classroom

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Markel, Geraldine Ponte, 1939-
Otros Autores: Greenbaum, Judith (coaut.)
Formato: Libro
Publicado: Champaign, Ill. : Research Press, c1996.
Materias:

MARC

LEADER 00000nam a22000002a 4500
001 SBUV035264
006 a 000 0
008 991108s1996 ilu b 000 0 ing d
020 |a 0878223495 
035 |a (Sirsi) i9780878223497 
035 |a (Sirsi) SBUV035264 
040 |a lc en web 
050 4 |a LC4713.4  |b M37 
100 1 |a Markel, Geraldine Ponte,  |d 1939- 
245 1 0 |a Performance breakthroughs for adolescents with learning disabilities or ADD  |b : how to help students succeed in the regular education classroom  |c / Geraldine Markel and Judith Greenbaum. 
260 |a Champaign, Ill.  |b : Research Press,  |c c1996. 
300 |a viii, 328 p.  |c ; 23 cm. 
504 |a Bibliografía: p. 289-305. 
650 4 |a Educación de niños con discapacidad  |z Estados Unidos. 
650 4 |a Métodos de estudio  |z Estados Unidos. 
650 4 |a Planificación educativa  |z Estados Unidos. 
700 1 2 |a Greenbaum, Judith,  |e coaut. 
596 |a 30 
942 |c LIBRO 
999 |c 68760  |d 68760