Cargando…
Curricular Program Update Information and Documentation Systems of La Salle´s University. Colombia
The research leading to the updated curriculum of the Information and Documentation Systems Program (PSID) of the Universidad de La Salle-Colombia,(part of the Educational Project and Lasallian Formative Approach (PEUL and EFL) is presented. Using triangulation of techniques, instruments and actors...
Autores principales: | Pirela Morillo, Johann, Pulido Daza, Nelson Javier |
---|---|
Formato: | Online Artículo |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Instituto de Investigaciones Bibliotecológicas y de la Información
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://rev-ib.unam.mx/ib/index.php/ib/article/view/57924 https://dx.doi.org/10.22201/iibi.24488321xe.2018.74.57924 |
Ejemplares similares
-
Archivistic Formation in Colombia: a Comparative View from the National Public Policy on Document Management
por: Vallejo Sierra, Ruth Helena, et al.
Publicado: (2022) -
Proposal to study librarianship and archives studies: a contribution to the analysis from the professionalization process
por: Vallejo Sierra, Ruth Helena
Publicado: (2020) -
Una visión del quehacer del bibliotecario profesional en el marco del proceso de revisión curricular de la Escuela Nacional de Biblioteconomia y Archivonomía /
Publicado: (2000) -
Theorizing the theory: a debate on archival epistemological independence
por: Fortes de Ávila, Rodrigo, et al.
Publicado: (2020) -
Tratado básico de biblioteconomía
Publicado: (2004)