Cargando…
Initial study of a chatbot for virtual modality students from the Inter-American School of Librarianship
The inclusion of ICT (TIC for the Spanish acronyms) in education has generated various challenges, among them the distorted imagery of what the virtual modality implies and means; the use of platforms and the appropriation of logistical, academic and administrative processes. In this context, variou...
Autores principales: | Múnera Torres, María Teresa, Salazar Álvarez, Leidy Marisol, Osorio Osorio, Arbey Stiven |
---|---|
Formato: | Online Artículo |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Instituto de Investigaciones Bibliotecológicas y de la Información
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://rev-ib.unam.mx/ib/index.php/ib/article/view/58452 https://dx.doi.org/10.22201/iibi.24488321xe.2022.90.58452 |
Ejemplares similares
-
“Plutchik”: artificial intelligence chatbot for searching NCBI databases
por: Bohle, Shannon
Publicado: (2018) -
La motivación y el aprendizaje en un curso en línea, de administración de la producción :una evaluación análitica/
por: Osorio Antonia, José
Publicado: (2011) -
Internet in virtual education from the viewpoint of library science teaching and research
por: GARDUÑO V., ROBERTO
Publicado: (2004) -
Aprendizaje situado en línea mediante la expperimentación en Física de Fluidos
por: Zárate Moedano, Ramón -
Evaluación Análitica del curso virtual de programación de sistemas/
por: Hernández San Juan, Arely
Publicado: (2011)