Cargando…
The effect of Problem-Based Learning on Care Management skills: A quasi-experimental study
OBJECTIVE: to assess the preliminary effect of Problem-Based Learning on Care Management skills. METHOD: a quasi-experimental pre- and post-test conducted with students attending the Bachelor’s Degree in Nursing offered by an educational institution. The sample was comprised by 29 (Experimental Grou...
Autores principales: | Benítez-Chavira, Luis Angel, Zárate-Grajales, Rosa Amarilis, Moreno-Monsiváis, María Guadalupe, Vite-Rodríguez, Cecilia Xochitl, Hernández-Rosales, Carlota Mercedes, Brito-Carbajal, Carlos Emmanuel |
---|---|
Formato: | Online Artículo Texto |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Escola de Enfermagem de Ribeirão Preto / Universidade de São Paulo
2023
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10077837/ https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/36995854 http://dx.doi.org/10.1590/1518-8345.6272.3866 |
Ejemplares similares
-
Revisión del síndrome post-COVID-19 asociado a efluvio telógeno agudo
por: Chávez-Chavira, Grecia
Publicado: (2023) -
Implications of practical activities in the Skills and Simulation Laboratory on students’ motivation and feelings
por: Henrique-Sanches, Barbara Casarin, et al.
Publicado: (2023) -
Evaluación de la formación de biopelículas en aislamientos bacterianos y fúngicos por el método semicuantitativo de microtitulación con cristal violeta y el cualitativo de agar con rojo Congo
por: Moreno, Xiomara, et al.
Publicado: (2023) -
The care provided to black-skinned children and adolescents with mental health problems in the intersection between gender and race
por: Régio, Luciane, et al.
Publicado: (2023) -
Atención a personas que viven con VIH en el IMSS
por: Treviño-Pérez, Sandra Carlota, et al.
Publicado: (2022)