Cargando…
Making students' marks fair: standard setting, assessment items and post hoc item analysis
Autores principales: | Tavakol, Mohsen, Doody, Gillian A. |
---|---|
Formato: | Online Artículo Texto |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
IJME
2015
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4383637/ https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25725229 http://dx.doi.org/10.5116/ijme.54e8.86df |
Ejemplares similares
-
Determining intra-standard-setter inconsistency in the Angoff method using the three-parameter item response theory
por: Tavakol, Mohsen, et al.
Publicado: (2023) -
World’s Fair Items
Publicado: (1892) -
Automated Item Generation: impact of item variants on performance and standard setting
por: Westacott, R., et al.
Publicado: (2023) -
Items
Publicado: (1878) -
Items
Publicado: (1878)