Cargando…
Recent Research in Science Teaching and Learning
In this installment of Current Insights, I highlight three diverse research studies out of psychology journals that address student study strategies, faculty change, and the influence of instructor style on the gap between perceived and actual learning.
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | Online Artículo Texto |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
American Society for Cell Biology
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6234824/ https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29953322 http://dx.doi.org/10.1187/cbe.18-04-0056 |
Search Result 1
Enlace del recurso
Enlace del recurso
por Eddy, Sarah L.
Publicado 2022
Enlace del recurso
Publicado 2022
Enlace del recurso
Enlace del recurso
Online
Artículo
Texto
Search Result 2
Enlace del recurso
Enlace del recurso
por Eddy, Sarah L.
Publicado 2021
Enlace del recurso
Publicado 2021
Enlace del recurso
Enlace del recurso
Online
Artículo
Texto
Search Result 3
Enlace del recurso
Enlace del recurso
por Eddy, Sarah L.
Publicado 2020
Enlace del recurso
Publicado 2020
Enlace del recurso
Enlace del recurso
Online
Artículo
Texto
Search Result 4
Enlace del recurso
Enlace del recurso
por Eddy, Sarah L.
Publicado 2020
Enlace del recurso
Publicado 2020
Enlace del recurso
Enlace del recurso
Online
Artículo
Texto
Search Result 5
Enlace del recurso
Enlace del recurso
por Eddy, Sarah L.
Publicado 2019
Enlace del recurso
Publicado 2019
Enlace del recurso
Enlace del recurso
Online
Artículo
Texto
Search Result 6
Enlace del recurso
Enlace del recurso
por Eddy, Sarah L.
Publicado 2019
Enlace del recurso
Publicado 2019
Enlace del recurso
Enlace del recurso
Online
Artículo
Texto
Search Result 7