Cargando…

Investigación acción participativa; la educación para el autocuidado del adulto maduro, un proceso dialógico y emancipador()

OBJECTIVE: Explore and transform dialogic-reflexive learning processes oriented to self-care, capacitation, empowerment and health promotion for “mature-adult” collective. DESIGN: Participative action research on a qualitative and sociocritic approach. Data generation methods are SITE: Field work fo...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores principales: Sanchez Gomez, Sheila, Medina Moya, José Luis, Mendoza Pérez de Mendiguren, Beatriz, Ugarte Arena, Ana Isabel, Martínez de Albéniz Arriaran, Mercedes
Formato: Online Artículo Texto
Lenguaje:English
Publicado: Elsevier 2015
Materias:
Acceso en línea:https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6983771/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25757389
http://dx.doi.org/10.1016/j.aprim.2014.12.008