Cargando…

Explorando la perspectiva de los residentes sobre las modalidades y contenidos de aprendizaje inteligente para la educación virtual de urología: lección aprendida durante la pandemia de la COVID-19

PURPOSE: The COVID-19 outbreak has substantially altered residents’ training activities. While several new virtual learning programs have been recently implemented, the perspective of urology trainees regarding their usefulness still needs to be investigated. METHODS: A cross-sectional, 30-item, web...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores principales: Campi, R., Amparore, D., Checcucci, E., Claps, F., Teoh, J. Yuen-Chun, Serni, S., Scarpa, R.M., Porpiglia, F., Carrion, D.M., Rivas, J. Gomez, Loeb, S., Cacciamani, G.E., Esperto, F.
Formato: Online Artículo Texto
Lenguaje:English
Publicado: AEU. Published by Elsevier España, S.L.U. 2021
Materias:
Acceso en línea:https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7486033/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/33168176
http://dx.doi.org/10.1016/j.acuro.2020.08.008